11 Şubat 2013 Pazartesi

TUNCAY GÜNEY NEREDE YAŞIYOR VE NE YAPIYOR?




2008'de açılan Ergenekon davasıyla birlikte kamuoyunda ismi sıkça zikredilen Tuncay Güney nerede?
Tuncay Güney'in yabancı istihbarat servisleriyle ilişkisi var mı?
Bir dönem MİT'e çalıştı mı?

Ergenekon davasının kilit isimlerinden biri olarak görülen Tuncay Güney, Skytürk'te yayınlanan "Şimdi Söz Sizde" programında kamuoyunun merak ettiği soruları cevapladı.



TUNCAY GÜNEY NEREDE VE NE YAPIYOR?

Tuncay Güney, hangi ülkede yaşadığı ve ne iş yaptığına ilişkin soruyu şu şekilde cevaplandırdı: "Halen Kanada'dayım. İlk televizyonlara çıktığım gibi aynı işimde devam ediyorum. Bir vakıf kuruluşunda sadece Tanrı'nın işini yapıyoruz. Şimdi de devam ediyorum. Hiçbir değişiklik olmadı. İlk televizyonlara çıktığımda nasılsa aynı şekilde hayatımı sürdürüyorum.

TUNCAY GÜNEY: "RABAYLIK YAPIYORUM."

Tuncay Güney, sunucu Hilmi Hacaloğlu'nun "O zamanlar haham olduğunuz söyleniyordu hala dini görevinizi sürdürüyor musunuz?" sorusuna, "Bu hahamlık değil, rabaylık. Rabaylık öğretmen sistemi gibi, hahamlık biraz daha üst düzey oluyor. Benimki sadece rabaylık" cevabını verdi.

CİA VE MOSSAD'LA İLİŞKİSİ VAR MI?

Hilmi Hacaloğlu: "Herhangi bir istihbarat örgütüyle ilişkiniz var mı? Çünkü 2008-2009 yıllarında sizin CİA ve MOSSAD için çalıştığınız çokça konuşuluyordu. Bu örgütlerle ilişki içerisinde misiniz?"

Tuncay Güney: "Benim içi Türkiye'de CİA, MOSSAD, MİT, Ergenekon, JİTEM gibi birçok terimler kullanıldı. Fakat eğer bunların hepsinde bir bütün olarak çalışıyorsam, o zaman ben süper ajan olmuş oluyorum. Herhalde bu konuda herkesin takdir etmesi gerekiyor." 

Tuncay Güney konuşmasını şu şekilde sürdürdü: "Ama tabii ki çok değişik insanlarla görüşmelerim devam ediyor. Buna Amerikalılar, Avrupalılar veyahutta İsrailliler de dahil olabilir. Fakat hiçbir kimsenin kimliğinin ajanlık statüsünde olduğunu bilmiyorum."

MİT'E ÇALIŞTI MI?

Hilmi Hacaloğlu: "2008'de Sabah gazetesinin bir haberi vardı. Bir MİT belgesi yayınlamıştı. O belgede sizin MİT'in elemanı olduğunuz söyleniyordu. Aynı gün MİT bir açıklama yaparak belgeyi kabul etti, ama sizin MİT'te çalışmadığınızı söyledi. Bu mesele o dönemden beri kafalarda soru işareti taşıyor. Bunu bir açıklığa kavuşturur musunuz? MİT elemanı mıydınız?"

Tuncay Güney: "MİT'in yapmış olduğu açıklama doğrudur. MİT'le resmi olarak hiçbir çalışmam olmamıştır. MİT'in açıklaması en sağlıklı ve doğru açıklamadır."




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder